fredag 15. juli 2011

Bitterland slår tilbake.

Hallo alle pandaer på panfu.Det er panfern.


Som dere sikkert har sett har Bitterland slengt masse søppel ut i havet. Og alt det søppelet kommer inn mot kysten på panfu.
DETTE ER IKKE BRA!!!
Nei det er ikke bra jeg hadde tenkt meg og svømme ut til den dere fest øya. Men da jeg var halv veis fikk jeg ett bananskall i hue. Det er ikke bra! Nei det er ikke bra...Hvor kom du fra egentlig. Ja, jeg var å bada litt på stranda med delfinen da jeg plutselig fikk en frokostblanding eske over hodet mitt og da så jeg ikkeno.
Men det er bra at Eloise har funnet søppeldunker så vi kan kaste søppelet vårt. Eller Bitterland sitt!
Ja, ikke vårt Bitterland sitt.








Men det var det vi hadde for i dag. 
Over og ut, panfern og Baconboy 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar