søndag 19. juni 2011

Historie om panda gjenferd!

Hallo pandaer det er meg Gjenferd!!!
Nei det er panfern ditt dumme spøkelse.
Spøkelse? HHJJEELLPP ET SPØKELSE........er du halvt ninja!!!
Ha, ha panda fyr du er redd for meg som den lille pusekatten jeg er.
Du en pusekatt hvem kunne trodd det?
Jeg hvem ellers!!
Ikke jeg ihvertfall.
Vel jeg vil vi se hvordan jeg ser ut så hele verden kan se meg mohaha............ha!!
Hele verden her er jeg Jenfisukuku kult navn eller hva. Hvem fant på det navnet!!!! Morra mi.
Ho ser rar ut. Roger!!! Ja mamma! 
Du glemte skjerfet ditt!!! Ja men det er jo 40 grader her ute!
Ja men jeg er redd for at du skal få heteslag i denne varmen.
Ah det blir jo enda varmere med skjerf i 40 grader!
Hei Roger du sa at du het det du vet.
Ja men det du vet er mye kulere navn. 
Men du er så rar og god til og lure folk.
Ja jeg er født sånn! 
Jeg roper på Kamaria så du kan komme tilbake til kulen.
Hæ hvordan kan du vite at jeg er fra den dumme kula. 
Jeg bare tippa.
Men nå roper jeg på Kamaria.




KAMARIA!


Ja hva er det!!! 
Det spøkelse har kommet ut av kula!!!
Hæ hvilket spøkelse.
Han det er bilde av lengre oppe.
Jeg er ikke her!
Jo det er du.
Nohohohoi det er jeg ikke det så!!!
Ha, ha du sa nohohohoi.
Ja det er kult å si. 
Til alle dere pandaer dere må si det ordet en gang.
Hvilket ord.
Ah du er rarere enn jeg trodde det er nohohohoi.
Ooooja det ordet.




Og det var historien om det dumme spøkelset som fikk sparken som spøkelse fordi det ikke var skummelt.   




Så over og ut, Gjenferd.  






Kan du slutte med det der.
Ja men det er så gøy.
Over og ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar