tirsdag 21. juni 2011

Level 50 yeah, yeah, yeah!

Hallo kule pandaer det er meg panfern.
Dere har sikkert sett den kule hytta man før i level 50.
OK, hvis dere ikke har sett den så har jeg et bilde av den og her er det:


Ja til dere som ikke har sett den her er den.
Men tilbake til sak jeg er i level 50 kult hva!
Ja super kult.
What, hvor kom du fra Baconboy?
Jeg hørte at du skrev i bloggen og jeg ville bli med.
Men du Baconboy det er ingen som vet hvem du er.
Åja, jeg må presentere meg jeg er Baconboy og jeg ser sånn ut:Tada, jeg er kul eller hva hm?
Ja du er ganske kul.
Hva mener du med ganske kul?
Du er liksom ikke like kul som meg.
Okay, da.




Så da vet dere det.
Jeg har en ny kompis og jeg er i level 50.




Da er det bare en ting å si: Over og ut panfern og Baconboy.

1 kommentar:

  1. Hei Kul blogg jeg liker sånne blogger kom til min blogg da!



    Hilsen yea!

    SvarSlett